Hvordan kan Duvi garantere god pris på pensjon?

Å skulle sette seg inn i hva de ulike pensjonsleverandørene tilbyr, kan være tidkrevende.

Hvordan finner man den beste avtalen for nettopp din bedrift? Vi har samlet noen av hovedgrunnene til å velge Duvi Pensjon!

mann/figur med penger i solnedgang/-oppgang som kaster brillene sine i været i ren glede

Dropp unødvendige gebyrer

En av tingene som gjør at Duvi kan garantere bedriften din en god pris, er at vi ikke fakturerer unødvendig.

– Det finnes mange tilfeller hvor det dukker opp fullstendig unødvendige ekstragebyrer. «Det ser vi ingen grunn til å ha», sier Asbjørn Erdal, gründer og daglig leder i Duvi AS.

Duvi belaster ikke bedriften din med:

  • Flyttegebyr
  • Faktureringsgebyr
  • Etableringsgebyr
  • Kontraktsgebyr
  • Endringsgebyr

 

«Vi har ingen skjulte kostnader. Vi har heller ingen forpliktelser med garanterte produkter, slik som ytelsespensjon. Derfor kan vi garantere en forutsigbar og lav pris for kundene våre», forteller Asbjørn.

Les mer om kostnader for bedrifter hos Duvi her.

Prisløfte

Duvi kan love deg tidsriktige og enkle løsninger, samt et prisløfte på pensjon for små og mellomstore bedrifter.

Hvordan? Asbjørn utdyper.

– «Små og mellomstore bedrifter får akkurat de samme godene hos Duvi som de får hos andre pensjonsleverandører, med samme teknologiske løsninger, men til en god pris. Vi gir et eget prisløfte til bedrifter med under 30 ansatte om at vi skal være billigst.

– Den største delen av kostnaden er alltid selve pensjonssparingen, altså summen som går til dine ansatte. Den delen av prisen som derimot varierer hos leverandører er administrasjons- og forvaltningskostnader, samt innskuddsfritakspremien.

Administrasjonskostnad er en årlig sum som beregnes per ansatt. Forvaltningskostnad er beløpet pensjonsleverandøren tar for å forvalte pengene og innskuddsfritakspremie er en lovpålagt forsikringsordning som skal sikre at det blir spart pensjon for ansatte som blir syke eller uføretrygdede.

Det er disse kostnadene Duvi jobber kontinuerlig med for å holde de lavest mulig for kunden, og for å sikre dem en god pris på sin pensjon.»

Bli bedriftskunde hos Duvi!

Etterskuddsvis betaling = Bedre likviditet

Duvi sin etterskuddsløsning, gir bedre likviditet, og dette løses enkelt ved at bedriften tar ut en fil direkte fra lønnssystemet, etter at lønnen er kjørt, og laster den opp på Duvi sin side.

– «Bedriftene laster opp lønnsinfo direkte til oss hver måned. De betaler derfor pensjon månedlig etter at reell lønn er utbetalt. På den måten betaler de alltid korrekt pensjon fra måned til måned, i stedet for én eller flere store summer årlig, som i ettertid må justeres», sier Asbjørn.

– «Alle som har krav på pensjon får det, men bedriften fanger da også opp hvem som ikke skal ha det lenger. Det vil si ingen ekstra eller unødvendige kostnader.»

Asbjørn forteller at de har mange bedriftskunder med et høyt antall deltidsansatte, timelønnede og de med et stort spenn i lønna. Duvi er skreddersydd for disse bedriftene.

– «Å skulle holde styr på dette selv, kan være vanskelig og det medfølger ofte feil for bedriften. Det er derfor enklere å gi ansvaret til oss og heller betale pensjon etterskuddsvis hver måned.

Å betale pensjon etterskuddsvis kan sikre bedriften din bedre likviditet, fordi du slipper store, oppsamlede summer og får et mer korrekt bilde av bedriftens likviditet.»

Les mer om hvordan pensjonsleverandøren din kan påvirke bedriftens likviditet her.

DUVI HAR VERDENS ENKLESTE BUTIKK - PENSJONSBUTIKKEN

Kjøp pensjon på 1-2-3!

Hos oss finner du kun ett eneste produkt, pensjon.
Slik blir det enkelt for din bedrift!

Ønsker du å motta et uforpliktende pristilbud for din bedrift? Legg
igjen din kontaktinfo og en av våre ansatte vil ta kontakt med deg.

    Har du spørsmål? Ta kontakt med oss!